сряда, 12 декември 2007 г.

Феерия от хора

Тези дни покрай 8-ми декември се запознах със страшно много хора - момчета и момичета, по-големи и по-малки от мен, умни и не чак толкова. Общото между повечето от тях беше непоклатимото им желание да се забавляват. С някои от тях може би се видяхме за първи и последен път. Това ме накара да се замисля за всички хора, които идват и си отиват от живота ни, независимо дали ние го забелязваме или не. Зададох си въпроса с колко от хората, с които се движех преди 4-5 години все още поддържам връзка. И сама се изненадах от отговора - почти с никой. Факт е, че никога не съм се разбирала със съучениците си и сега с някои дори не се поздравяваме, а с други си оставаме само с поздрава. Чудя се дали след някоя и друга година и с настоящите ми колеги в университета ще е така. Не бих казала, че с всички се разбираме, или че имаме нещо общо, но има и хора, които си заслужава да познаваш. Може би тези дни намеря време да напиша по нещо за всеки от тях. Теди, понеже ти си единствената, която хвърля по едно око на този блог, ти обещавам една публикация специално за теб!;)

2 коментара:

Dodushka каза...

:P Е, мерси :) И не му се връзвай на този по психология ;) ... все пак не е "в час" човека ...

osobena каза...

:D Кажи ми нещо, което не знам!;) Аз освен да се хващам да пиша след като съм обещала! ;)