петък, 21 декември 2007 г.

Различни?

Е, така и така вече започнах да говоря за курсовите си работи да спомена и още една - "Дискриминация по полов признак и на хората с различна сексуална ориентация". Оригиналната тема беше "Дискриминация по полов и етнически признак", но аз реших да я променя след един разговор с една позната. Става дума за 16-годишно американско момиче и беше по-скоро не разговор, а кореспонденция. Тя се оплака, че майка й случайно открила дневника й и го прочела. Така открила една тайна, която тя не искала да сподели, а именно, че предпочита момичета. И заради това майка й я изгонила от къщи! Добре, разбирам, че донякъде е шок да научиш, че дъщеря ти е хомосексуална, но чак пък да я изгониш от къщи? И въобще каква е тази ненавист към различните? Аз също не одобрявам парадирането със сексуалността и не смятам явленията като Азис и Тату за чак толкова прекрасни и неотразими. За мен те са по-скоро лицемери, които си играят с чуждите чувства. Но не отричам хомо- и би-сексуалността. Според мен това са си съвсем нормални хора, със същите чувства, със същите проблеми. Всеки има право сам да избере как и с кого да изживее живота си. Да, аз харесвам момчета, нима това ме прави с нещо по-добра от онези момичета, които предпочитат също момичета? Аз не мисля!

Няма коментари: