четвъртък, 20 декември 2007 г.

Блогове и причините за тях

Писах тези дни курсова работа на тема "Технология на блоговете" и открих много интересни факти за тях. Силно впечатление ми направи едно изречение: "Традиционно блоговете се пишат от тинейджърки, които ги използват, за да осведомяват приятелите и съучениците си какво се случва в живота им.". Това ме накара да се замисля защо ли, за бога, аз пиша блогове? Какво ли толкова имам да кажа на когото и да било? Не съм някой свръхинтелигентен или образован човек, нито пък разполагам с някаква интересна информация, която бих могла да споделя... И дори не го използвам да осведомявам приятелите си какво става с мен, просто защото повечето от тях дори не знаят за съществуването на този блог. Единственото, което правя е да убивам времето. Честно казано имам определена идея за блогове, но все още не съм я приложила. За сега мисля да не пиша тук каква е тя, вероятно по-нататък, когато я приложа... Мечти... мечти... :)
Поне съм доволна, че намалих максимално сесията - освободих 4 изпита, остават още 2!:D

Няма коментари: